Politica de retur Casello Wood
Mobila din pal
Potrivit legislației din România, articolul 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor și fără a suporta alte costuri decât costurile directe de returnare a produselor.
Termenii și condițiile de returnare a produselor
Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din aceasta pagina conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa această perioada nu sunt valabile. Un operator Casello Wood va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile aferente, documentele originale, în ambalajul lor original. În cazul în care lipsesc elemente ale produsului, feronerie, colțare de protecție sau bunurile nu au fost ambalate în același mod în care au fost expediate, vânzătorul poate refuza returul produsului.
Vă recomandăm ca pe perioada de 14 zile în care vă puteți exercita dreptul de retragere din contract, să nu aruncați ambalajul original, documentele ce însoțesc produsul, folia sau elementele de protecție ale elementelor de mobilă.
Vă aducem la cunostiinta că în calitate de consumator sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. Totodată va aducem la cunostiinta că produsul returnat trebuie să îndeplinească condițiile pentru a putea fi repus în vânzare ca și produs nou, fiind esențială prezența ambalajului original și a elementelor de siguranță și protecție a produsului precum și a documentelor ce însoțesc acest produs.
După descărcarea și completarea formularului de retur (linkul de mai sus) în termenul legal, urmează să încărcați acest formular pe site și în acest termen de 14 zile în calitate de consumator aveți obligația ca pe lângă ambalarea produsului în același mod în care acesta a fost recepționat, de a expedia produsul prin orice transportator la unitatea de service a Vânzătorului situată în localitatea Marginea str. Lungeni nr. 37A Jud. Suceava
Casello Wood nu suporta costul transportului în cazul returului de produse, urmând ca acesta să fie suportat de consumator. Formularul de retur încărcat pe site trebuie listat și să însoțească produsul urmând a fi afișat pe ambalajul coletului. În acest formular trebuie specificat numărul de pachete ce se returnează și greutatea lor pentru că Vânzătorul să poată verifica dacă produsele returnate au aceleași caracteristici că cele vândute. Pentru că returul să fie acceptat este necesar ca produsele să fie însoțite de formularul de retur în care să fie specificat numărul de pachete aferente returului, acest formular să fie semnat și de către transportator și să fie însoțit de o copie a facturii de vânzare a produselor.
Completarea formularului este esențială pentru că atât Consumatorul cât și Vânzătorul să fie exonerați de răspundere pe durata transportului de produse. În momentul recepționării produselor se vor face poze coletelor trimise ca și retur și urmează a se semna predare -primirea cu transportatorul, a formularului de retur atașat coletelor. Lipsa formularului împiedica realizarea procedurii de retur.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile cumpărătorului, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente și orice produse ce apar ca fiind executate la comandă.
Produsele confecționate conform instrucțiunilor clientului /produsele configurate special nu pot fi returnate.
Atenție! Nu beneficiați de înlocuirea gratuită a reperului distrus din cauza montării necorespunzătoare cu schiță de montaj.
Înainte de a completa formularul asigurați-vă că reperul respectiv nu a suferit stricăciuni cauzate de dvs. (melamină distrusă din cauza cuielor bătute defectuos, oglinda spartă din cauza folosirii unor șuruburi neconforme, placă de pe spatele produsului. )
Sesizările trebuie semnalate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Termenul de livrare al reperatiilor 14 zile lucratoare.