informații proiect

Mobilă pe gustul tău

Politica de retur Casello Wood

Mobila din pal

Potrivit legislației din România, articolul 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor și fără a suporta alte costuri decât costurile directe de returnare a produselor.

Termenii și condițiile de returnare a produselor

Daca doriti sa va retrageti din Contract dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din aceasta pagina conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa această perioada nu sunt valabile. Un operator Casello Wood va va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.

Formular de Retur

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile aferente, documentele originale, în ambalajul lor original. În cazul în care lipsesc elemente ale produsului, feronerie, colțare de protecție sau bunurile nu au fost ambalate în același mod în care au fost expediate, vânzătorul poate refuza returul produsului.

recomandăm ca pe perioada de 14 zile în care puteți exercita dreptul de retragere din contract, nu aruncați ambalajul original, documentele ce însoțesc produsul, folia sau elementele de protecție ale elementelor de mobilă.

aducem la cunostiinta în calitate de consumator sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. Totodată va aducem la cunostiinta produsul returnat trebuie îndeplinească condițiile pentru a putea fi repus în vânzare ca și produs nou, fiind esențială prezența ambalajului original și a elementelor de siguranță și protecție a produsului precum și a documentelor ce însoțesc acest produs.

După descărcarea și completarea formularului de retur (linkul de mai sus) în termenul legal, urmează încărcați acest formular pe site și în acest termen de 14 zile în calitate de consumator aveți obligația ca pe lângă ambalarea produsului în același mod în care acesta a fost recepționat, de a expedia produsul prin orice transportator la unitatea de service a Vânzătorului situată în localitatea Marginea str. Lungeni nr. 37A Jud. Suceava

Casello Wood nu suporta costul transportului în cazul returului de produse, urmând ca acesta fie suportat de consumator. Formularul de retur încărcat pe site trebuie listat și însoțească produsul urmând a fi afișat pe ambalajul coletului. În acest formular trebuie specificat numărul de pachete ce se returnează și greutatea lor pentru Vânzătorul poată verifica dacă produsele returnate au aceleași caracteristici cele vândute. Pentru returul fie acceptat este necesar ca produsele fie însoțite de formularul de retur în care fie specificat numărul de pachete aferente returului, acest formular fie semnat și de către transportator și fie însoțit de o copie a facturii de vânzare a produselor.

Completarea formularului este esențială pentru atât Consumatorul cât și Vânzătorul fie exonerați de răspundere pe durata transportului de produse. În momentul recepționării produselor se vor face poze coletelor trimise ca și retur și urmează a se semna predare -primirea cu transportatorul, a formularului de retur atașat coletelor. Lipsa formularului împiedica realizarea procedurii de retur.

aducem la cunostiinta în cazul, în care produsul la momentul în care se va verifica returul, prezintă deteriorări ca urmare a transportului, a montajului, prezintă zgârieturi, pete, este murdar, are elemente lipsa inclusiv elemente de protecție, feronerie lipsa sau orice alte neconformități care împiedică vânzarea acestuia ca și produs nou, dreptul Vânzătorului de a refuza returul produsului, urmând ca în acest caz produsul fie pus la dispoziția consumatorului și returnat acestuia. Produsele vor fi puse la dispoziția consumatorului la unitatea de service situată în localitatea Marginea Str. Lungeni nr 37 A Jud. Suceava, de unde consumatorul are dreptul de a prelua aceste produse în termen de maxim 30 de zile. În cazul în care aceste produse nu sunt preluate în acest termen, Vânzătorul va fi exonerat de orice răspundere legată de produsele aflate în custodie urmare a procesului de retur.
 

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile cumpărătorului, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente și orice produse ce apar ca fiind executate la comandă.

Produsele confecționate conform instrucțiunilor clientului /produsele configurate special nu pot fi returnate.

Atenție! Nu beneficiați de înlocuirea gratuită a reperului distrus din cauza montării necorespunzătoare cu schiță de montaj.

Înainte de a completa formularul asigurați-vă reperul respectiv nu a suferit stricăciuni cauzate de dvs. (melamină distrusă din cauza cuielor bătute defectuos, oglinda spartă din cauza folosirii unor șuruburi neconforme, placă de pe spatele produsului. )

Sesizările trebuie semnalate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Termenul de livrare al reperatiilor 14 zile lucratoare.

ro_RORomână
Derulați până sus